Treceți la conținutul principal

Random stuff

  • A inceput sa se incalzeasca, afara, in casa, tot mai multi ies si se plimba. Ceea ce nu poate fi decat excelent.
  • .. este prima sesiune foto, mai bine spus joaca, in care m-am simtit bine, relaxata. Si culmea imi place cum a iesit, mai ales ca mi le-am facut singura. Nici prin cap nu mi-a trecut sa postez.
  •  .. mi-am dat seama ca eu si cu bretonul nu ne impacam. Am un vartej in partea stanga, m-am pacalit ca imi va sta, odata ce am fost tunsa in clasa intai si nu cred ca imi baga mama in par produse de "imblanzire"..
  • .. mi-a crescut parul. Cu toate ca in mine se da o lupta apriga in a ma tunde cel mai scurt si nebunesc cu putinta, vine feminitatea din mine si spulbera orice avant. Ii dau timp.
  • de o perioada de timp sunt plecata din tara, de Paste revin, m-ati suspectat ?cine, mana sus ! :)
  • Stiu ca nu sunt un blogger consecvent, din toti cei care ma urmaresc, observ ca am trecut prajgul de 100 !! :), putini vin si comenteaza. Mi-ar placea orice gand, sincer, sa il impartasiti, in ceea ce ma priveste. Pot sa apreciez si sa invat din orice.
  • planuiesc un giveaway, fara sponsori deocamdata, si nu pentru ca in curand blogul acesta implineste un an de la prima postare, asa simt ca trebuie sa fac pentru cei ce mi-au trecut macar o data pragul.
  • ..legat de tinuta, nu e prima oara cand spun ca imi plac dungile, iar culoarea gri pana la pantalonii astia nu exista in garderoba mea.
  • ..parul era spalat cu o seara inainte. Imi place ca au ramas ceva nuante de roscat in par in urma folosirii nuantatorului.
  • Machiajul proaspat facut cu primele mele produse de la elf: o paleta de 32 de culori, un glos delicios, un primer pe care nu am vrut sa il folosesc, un set de pensule, caci nu aveam una pentru aplicat rujul si ustensila pentru sprancenele mele rebele. Sa vi le arat ?
  • Daca vrea careva bunatati din uk, dati-mi de veste.
  • Pana data viitoare, daca tot e primavara luati in dar niste flori, va pup !





P.S.: pentru mai multe poze, click aici !
Pace & love !

Comentarii

  1. esti o frumoasa, Mihaela! :) Ce bine de tine ca esti in uk :) te pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc Miuri pentru compliment! Este bine, frumos, si cel mai important cu Omul meu :) Cine stie unde vom mai ajunge..

      Ștergere
  2. Chiar ca nu esti un blogger consecvent:P Nu stiam ca esti plecata, pune si tu niste poze sa vedem si noi uk-ul:D Te pup:*Pozele sunt foarte frumoase:D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :D
      Multam, poze cu Scotia vei gasi mai multe pe pagina de Facebook, am lasat linkul. O sa mai pun si daca va intereseaza as putea sa scriu despre viata de aici.

      Acum ca e mai frumos sper sa am mai mult timp pentru pozat.

      Va pup !

      Ștergere
  3. esti tare fotogenica si frumoasa! ar trebui sa pozezi mai des, sa postezi tinute, pentru ca ai niste poze grozave aici! Te roooog sa imi aduci din UK vreo 5 perechi de sandale :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc tare, tare mult ! Ti-as aduce cu mare drag :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Faine pozele!Imi plac mult astfel de poze mai "diferite" de restul in care toata lumea zambeste si sta la poza :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Cand eram mica eram toata un zambet indiferent de context, azi mai rar mi se lungesc colturile gurii. Cum ii spun si sotului: spune-mi o gluma. :))

    multumesc!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Thank you for your visit and sharing your thoughts. xoxo

Orice parere cu bun simt este binevenita!

1001cosmetice

1001cosmetice.ro%20

Postări populare de pe acest blog

Din lumea necuvantatoarelor

     De-a lungul timpului am avut in grija doar pisici si pesti. Pestii mi s-au parut cei mai sensibili, daca mediul in care traiesc nu este unul echilibrat apar boli, devin apatici. Alimentatia este foarte importanta si am mai scris despre asta , este importanta indiferent ca vorbim de oameni sau de animale, iar astazi va invit sa cititi povestea Oanei si animalutelor ei pe care am rugat-o sa ne impartaseasca din experienta sa cu cititorii blogului.  Toto, Oachi Mara si Porto        Ei bine, am animăluțe de când mă știu, mai exact de pe la 4 ani și îmi petreceam timpul î n casa cu curte a bunicilor mei din Galați. Încă de pe atunci (când nu exista mâncarea granule sau umedă specială pentru animale) existau formule sănătoase de hrană gătită pentru câini și pisici, care culmea trăiau sănătoși ani mulți, cățeii chiar până la 20-21 de ani. Un singur lucru mi-a spus atunci bunicul, v ă z â ndu-m ă că dau bomboane cățeilor din curte: Nu dulciuri! Niciodată! Sunt otravă

Thank you Michael Bolton for a great show!

2013 mi-a adus multe lucruri bune, pe cele rele vreau sa le dau uitarii, iar la un sfarsit de an exceptional nici nu mi-am imaginat de asemenea amploare. Vazusem cu cel putin o luna inainte ca va participa la Revelionul din aer liber Michael Bolton in Galati cu sprijinul primariei. Mi-am zis ca e o farsa. Nu stabilisem nimic pentru Revelion, voiam doar sa fiu cu sotul meu, sa dansam, sa am parte de liniste... si am avut! Am fost atat de... incat nu am cuvinte, completati voi! Poate pentru ca sunt racita si am dureri crunte de cap, poate ca acea senzatie nici nu poate fi descrisa in cuvinte. Am dansat, am aplaudat, am ovationat. Sufletul meu a fost hranit! Atat pot spune!

Basca, papion si paiete

In Londra am purtat buline, ieri am scos fusta la pozat, iarna stiti ca nu renunt la culori asa ca iata inca o tinuta in stilul meu caracteristic.  Fusesem anuntata ca vom avea parte de soare, mai cald teoretic, practic puteam raci cu propriile maini o sticla de bere insa nu imi era frig incat sa dau bir cu fugitii. Ne-am si distrat. O helanca gri din lana cu fusta conica verde din paiete insir pe pat, ma gandesc la jacheta neagra din imitatie de piele insa blazerul reiat il gasesc mai potrivit, urmeaza papionul, basca si in final geanta si cizmele. Gavroche style, glamour. Eu m-as prezenta asa la birou. Machiajul ochilor mi-a luat timp cel mai mult.