Treceți la conținutul principal

[Outfit]Plum dress

new in closet: the plum dress & sweater


This is the outfit I was intended to show you yesterday until my internet broke.
Saptamana asta am profitat de fiecare zi cu soare, de prezenta sotului meu aflat in concediu. Ne-am plimbat, am gatit impreuna. M-am relaxat, cu toate ca zilele trecute am scris mai multe postari, implicit mai mult timp acordat blogului, dar am gasit solutia de a sta impreuna chiar si asa, el privind filmele pe care eu nu le agreez. Trebuie sa va spun ca am inceput sa fac iar exercitii, cu gantere, aproape in fiecare zi, asta inseamna ca mananc iarasi normal, ma simt bine si parca iarasi se vede pe chip si pe cantar.

Un inceput de saptamana superb va doresc!
Have a great weekend!

Pupici!
xox

Comentarii

  1. very pretty !


    ♥♥♥
    follow me @instagram, facebook, youtube, gfc and bloglovin (?) .. will return! <3

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce frumoasa e rochita!<3<3
    Sa o porti cu placere, iti sta foarte bine.
    Se simte si in postarea ta ca esti mai relaxata, asa ca nu pot decat sa te felicit si sa ma bucur pentru tine. :)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sarumana, Dee!
      Imi pare rau ca nu am putut lasa comentarii la postarile tale din ultimul timp, din cauza netului nu mi se incarca disqusul. Ti-am admirat pozele ca din revista din Sibiu!

      te pup si eu cu mult drag.

      Ștergere
  3. Hеy this іs kinda of оff toρic but Ι was ωonԁeгіng іf blogs use WΥSIWYG edіtοгs or if уou have to mаnuallу code with HΤΜL.
    I'm starting a blog soon but have no coding knowledge so I wanted to get guidance from someone with experience. Any help would be greatly appreciated!
    My website - produse curatenie

    RăspundețiȘtergere
  4. Chic& trendy :) De unde le-ai luat? :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc, Mada :*
      Le-am luat de aici:
      http://arianasshop.blogspot.ro/2011/11/rochite-all-season.html
      http://arianasshop.blogspot.ro/2011/11/tricotaje-colorate.html

      Ștergere
  5. Foarte draguta tinuta si iti sta asa frumos! Imi place mult.

    RăspundețiȘtergere
  6. love your outfit!!

    want to follow each other?
    i'm already following :)
    Brigita r.
    indie-somnium.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  7. Nice outfit, Mihaela, tie iti sta foarte bine cu astfel de materiale mai grosute si mai pufoase. Deh, iti permite silueta. :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumesc Dorina & Nice :)

    Alba, thanks. Brigita, I'll visit you, thank you!

    RăspundețiȘtergere
  9. that's nice!

    x
    http://worryaboutitlaterr.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  10. Rochia imi place tare mult, te prinde. Cred ca ar merge si la niste cizmultite elegante, scurte :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Thank you for your visit and sharing your thoughts. xoxo

Orice parere cu bun simt este binevenita!

1001cosmetice

1001cosmetice.ro%20

Postări populare de pe acest blog

[Outfit] Crossing

Traversarea unei strazi, parcurgerea vietii, intersectarea cu alti oameni, trecerea de la un anotimp la altul, toate au in comun timpul si trecerea lui. Asta e subiectul de astazi.

Mancam, dar cat de mult ne hranim?

Inainte de a ne gandi ce vitamine contine si cat de bine sau rau ne fac alimentele pe care le punem in farfurie, mancam cu ochii, cu nasul, din pofta ce ne-o genereaza cele auzite. Stim in mare ce e bine, de ce trebuie sa ne ferim, care alimente putem sa le consumam cu moderatie, insa nu stiu cati dintre noi se gandesc atunci cand gatesc pentru cateva zile sau doar pentru masa pe care urmeaza sa o manance la "aportul de sanatate". Teoria ca teoria, dar practica ne omoara, se aplica si in acest segment al vietii.

[Outfits] Rochia mea preferata verde din chiffon

Sunt pline site-urile chinezesti cu acest model de rochie, m-am indragostit iremediabil de cand am vazut-o intr-un wishlist pe blogul deesboudoir . De atunci aproape la fiecare colaborare am cautat-o sperand sa dau peste una cu dimensiuni potrivite pentru mine si dorinta mi s-a indeplinit dupa ce Cichic mi-a propus sa aleg dintr-o lista prestabilita articole pentru review. Eram sa-i refuz pe motiv ca nu-mi gasisem pe gustul dar si marimea mea, insa mai apoi mi-am zis sa caut alte produse care sa nu aiba valoare mai mare fata de cele din lista si asa am dat peste ea.